Mad på skolen

God og sund mad er vigtigt for børnenes læring. I Bakkegårdsskolens kantine kan du købe dagens ret incl. salat for 20 kroner.

Mad på skolen - Bakkegårdsskolen
  • Læs op

Indhold

Rikke styrer Bakkegårdsskolens kantine. Her kan man købe dagens ret incl. salat for 20 kroner. Et team af elever fra udskolingen hjælper til med selve salget, så køen ikke bliver for lang i 10- og 12-pausen.

Børnene kan bedst lide de velkendte retter, som Rikke så tillader at twiste lidt. Bakkegårdsskolen vil gerne kunne servere sund og velsmagende mad med mulighed for at købe både varm mad og sandwich. Vi har en kantine, hvor Rikke dagligt holder åbent i 10-pausen og 12-pausen.  Indskolingseleverne har dog mulighed til frokost fra kl.11.15.

Kantinens menu skifter hver uge og findes i Aula. Der vil dagligt være en lun ret og et udvalg af frugt, brød og drikkevarer.

Skolemælk

Det er også i kantinen, at vi udleverer mælketasker hver dag. Alt omkring skolemælk foregåt i øvrigt hos Skolemælk.dk.

Betaling i kantinen

Betaling sker med Aarhus Kommune Betalingskort eller via MobilePay på 41873837.

Ang. Aarhus Kommunes Betalingskort
    Forældre kan logge på hjemmesiden https://8000.cpos.dk ved hjælp af NemID. Her kan du:

• Sætte penge ind på kortet.
    • Bestemme et max. beløb som dit barn kan handle for pr. dag/uge/måned.
    • Bestille optankning, så kortet bliver fyldt op automatisk.
    • Spærre kortet og bestille et nyt kort (et nyt kort koster 50 kr.)

Se kantinens smiley

Se alle vores smileyer hos Fødevarestyrelsen.

Sidst opdateret: 28. februar 2024