Fritidsklubben

I fritidsklubben kan eleverne fra 4. - 6. klasse mødes med kammerater og få nye relationer. Klubben har gennem årene opbygget en række traditioner, som du kan læse mere om her.

• Læs op

Klubbens traditioner

• Fastelavn i begge afdelinger.
    • I maj måned deltager begge afdelinger i Triges Børne & Ungdomskulturfestival. Den er arrangeret i et samarbejde mellem daginstitutioner, Trigeparken, biblioteket, skolen, klubben og institutionerne i Spørring.
    • Klubben tager på sommerlejr, og det er efterhånden ved at blive en tradition, at lejren er en tur til ”Vilde Vulkaner”. Det er en musikfestival i Vordingborg for børn og unge fra hele landet.

Det lægger vi vægt på:

• At børnene kan mødes med kammerater, få nye relationer med andre
    • At børnene kan foreslå og deltage i aktiviteter
    • At børnene kan slappe af og hygge
    • At børnene er ansvarlige overfor opgaver
    • At børnene behandler hinanden med respekt og passer på de ting, klubben har.

Hver eftermiddag tilbyder vi et lille måltid. Det kan for eksempel være rugbrød med pålæg, suppe eller koldskål. Efter en forældrerådsbeslutning er dette måltid gratis.

Læs mere om Klubben Trige/Spørring hos UngiAarhus.

Sidst opdateret: 3. januar 2024